ביטוח מחלות קשות

לא עלינו, רק שנהיה מכוסים...

אם הגעתם לעמוד הזה, סימן שיש לנו מכנה משותף – הצורך בשקט נפשי.
אז נתחיל מהסוף: מרבית האנשים המחזיקים בביטוח מחלות קשות לא עושים בו שימוש במהלך החיים, וטוב שכך. באותה נשימה, משפחות שהתמודדו עם גילוי מחלה קשה אצל אחד מבני המשפחה והיה ברשותם ביטוח שכזה, קיבלו סכום כסף חד פעמי שסייע להם להתמודד עם החיים החדשים והמורכבים שאחרי האבחנה.

מה הוא בעצם ביטוח מחלות קשות?

כאשר אתם רוכשים לעצמכם או לבני המשפחה שלכם ביטוח עבור מחלות קשות, אתם למעשה מבטיחים את הזכות לקבל סכום ביטוח חד פעמי במקרה של גילוי מחלה קשה אצל אחד מבני או בנות המשפחה. הכסף שמקבלים מהביטוח נועד לממן עלויות שאינן מכוסות במסגרת ביטוח הבריאות, כמו למשל החזר עבור אבדן ימי העבודה של בן/ בת הזוג שצריכים להיעדר מהעבודה בגלל המצב החדש, עלויות נסיעה לחו״ל לצורך קבלת טיפול רפואי, הוצאות הקשורות בטיפול בילדים, טיפול פסיכולוגי לבני המשפחה או מימון של כל צורך אחר שצץ במהלך הדרך.
סכום הביטוח משתנה בין מבוטח למבוטח כתלות בפרמטרים משתנים, ביניהם גיל ומין המבוטח, ממוצע הכנסה, עישון, מחלות קודמות ונתונים נוספים. עבור ילדים למשל, ביטוח מחלות קשות יהיה בעלות מותאמת ונמוכה יותר בהשוואה לאדם מבוגר. לאחר שקלול המשתנים האלו, ינוע סכום הביטוח בין 50-600 אלף שקלים, שיועברו ישירות לחשבון הבנק של המבוטח עד 30 יום מאבחנת המחלה.

האם כולם צריכים ביטוח מחלות קשות?

בישראל כלל האזרחים מבוטחים בביטוח בריאות המעניק זכאות לשירותים רפואיים בהתאם לחוק ביטוח בריאות הממלכתי. רבים מהאזרחים גם מחזיקים בביטוח כזה או אחר שהמטרה שלו היא להגן על המבוטח בעת גילוי של מחלה, כמו למשל קצבת נכות מהמוסד לביטוח לאומי, ביטוח הפנסיה, ביטוח אבדן כושר עבודה וביטוחי מנהלים למיניהם. הפיצוי שניתן במסגרת כל אחד מהביטוחים האלו הוא נגזרת של השכר, לכן ברוב המקרים הוא אינו מספיק כדי לממן את ההוצאות של שגרת החיים החדשה שאחרי גילוי המחלה. הוצאות משכנתא, חוגים לילדים, קניות, ארנונה, חשמל – כל אלו ממשיכים להתקיים ועל ההוצאות האלו מתווספות עלויות נוספות של טיפולים רפואיים והפסד ימי העבודה של בן או בת הזוג. ביטוח מחלות קשות נועד לגשר על הפער הכלכלי החדש שנוצר, כדי להבטיח שיהיה איך לכסות את ההוצאות שגדלו, לצד צמצום בהכנסות עקב היעדרות מהעבודה.
אם כך אין הכרח בביטוח מחלות קשות, אך ללא ספק מדובר בכיסוי שמעניק בעיקר שקט נפשי השווה את הפרמיה שלו (שאגב, אינה גבוהה בכלל).

מחלות קשות ומשכנתא – מה הקשר?

רבים מהישראלים המחזיקים בנכס, קרוב לוודאי משלמים עליו משכנתא עם החזר חודשי כזה או אחר. ביטוח משכנתא הוא חובה בישראל ונועד להגן על הלווים במקרה שאחד מבני הזוג הלך לעולמו טרם סיום ההלוואה. אבל מה קורה כאשר אחד מבני הזוג חולה במחלה קשה? במקרה שכזה, ביטוח המשכנתא לא נותן מענה.

ביטוח מחלות קשות אמנם לא מבטח את המשכנתא שלכם, אך סכום הכסף החד פעמי שמתקבל מהביטוח בעת גילוי מחלה קשה, נועד בין היתר לסייע לבני המשפחה גם בתשלומים החודשיים השוטפים, ביניהם החזר המשכנתא החודשי.

כשתגיעו אלינו ל- New Idan, אנחנו קודם כל נקשיב לצרכים שלכם ונתאים אותם לסטאטוס הכלכלי והתעסוקתי שלכם. חשוב לנו לתת לכם את מלוא תשומת הלב היום, כאשר אנחנו לוקחים בחשבון את ההפתעות והסיכונים הלא צפויים של המחר. בעולם המהיר שאנחנו חיים בו, עם עומס המטלות, הלחצים והדאגות – אנחנו מציעים עידן חדש. הרשו לנו להציע לכם איכות חיים חדשה, עם שירות סבלני וקשוב שמאחוריו עומדת כוונה אמיתית וכנה להעניק לכם עתיד טוב ושקט יותר.
ו… העיקר הבריאות!

שלחו לי הודעה, אני כאן :)
1
Scroll to Top